I wants line-up!

Am o problema. NU s-a afisat line-up-ul pentru White Sensation!! Ceea ce pentru mine este o reala problema pentru ca imi doresc sa merg, au pus biletele in vanzare dar cum pot sa -mi cumpar bilet (care nu e chiar ieftin) daca nu stiu cine vine? In schimb, bine ca stiu cine NU vine pentru ca s-a afisat partial line-up-ul de la Dusseldorf, eveniment stabilit la aceeasi data. Eu inteleg ca suntem mai inapoiati ..dar cica pe 10 octombrie vor sa scumpeasca astia biletele si deci pana atunci vreau sa stiu cine vine. Bine macar ca stiu sa -mi iau gandul de la Fedde le Grand sau Ingrosso. Ceea ce este si mai amuzant este ca s-a afisat, tot partial line-up-ul de la White Sensation din Belgia planificat pentru luna martie 2011. Nu e hilar? Ah chiar nu vreau sa o zic pe-aia "ca la noi la nimeni" , chiar nu vreau.
Dar cum sa nu fiu haterita? Bineinteles ca sunt!! Si bineinteles ca-mi pasa cine vine si refuz sa -mi cumpar bilet doar pt ca e cool sa te duci la White de revelion. Maybe some people are big fans. But who cares? Daca sunt destui care cumpara asa no matter what..ce sa-i faci? Astept deci cu interes marele line-up sa vad daca merita sa am prima experienta White in Romania sau sa ma duc la mama ei.


Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu