Sensation

Liniste ca ma duc la Sensation. 
Mi-am inceput ziua prost: Prydz ne-a dat teapa. Cica vine unu..Picotto sau ceva de genu, l-am youtubit, pare sa fie mai pe hardstyle.. orice ar fi, nu se compara cu Prydz.
Sa ne intelegem: ma duc pt ca stiu cu ce se mananca. Pentru 3 DJ in ordinea preferintelor : Hardwell (care, ca sa vezi e ultimul), Fedde si Prydz. Acum ca Prydz ne-a aratat degetu ca vezi doamne e bolnav, au ramas 2 pe lista mea. Buni si aia, n-am ce zice.
Pe Hardwell l-am mai auzit live si l-am iubit. Sincer, daca ar fi venit si Afrojack nu mi-ar mai fi trebuit altceva. Sau macar un Laidback Luke. Sau..un Diplo. Sau.. un Vato Gonzalez .
Am asteptari foarte mari de la acest event si sper sincer sa nu fiu dezamagita. Sper ca stirea pe care am citit-o de dimineata sa fie singura bila neagra pe care o primeste Sensation de la mine.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu