Carnaval/ Muzica

Peste tot se fac pregatiri de carnaval. Seara, orasul este gol, pentru ca oamenii stau acasa ca sa economiseasca bani pentru carnaval. Cele 5 zile inseamna o gaura mare in buget, dar merita. Si noi ne pregatim intens. Astazi ma duc sa cumpar acuarelele speciale pentru face painting, iar in weekend avem de pregatit costumele. Tot in weekend, voi decora casa in culorile carnavalului (rosu, galben si albastru - HOW IRONIC IS THAT) si vom asculta muzica specifica. De fapt, eu m-am apucat de acum sa ascult, poate invat macar cateva refrene pana atunci.
Recunosc, am fost cucerita complet anul trecut, cand am vazut cata atentie dau oamenii costumelor, cat de bine se distreaza, cat de colorati sunt toti, ce atmosfera superba este in tot orasul timp de 5 zile! Iar muzica este mereu live, sunt 5 sau 6 scene in tot orasul si este cu totul altfel. Unele melodii imi aduc aminte de copilarie, cand ma duceam cu mama la opereta. Simt ca fac parte dintr-un musical frumos, pentru ca toata lumea canta in jurul tau si toti sunt costumati cat mai original si cat mai fistichiu.

Asadar, cateva piese, ca exemplu. Din pacate, multe piese misto nu le pot gasi pe YouTube asa ca ne multumim cu ce avem:





















Ati inteles ideea. 


Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu