Stealth Mimi

A venit caldura la pachet cu tantarii, ca asa-i frumos. Aseara, Mimi a cazut victima si s-a tanguit juma de ora continuu. Vai vai, pe o suprafata de 5cm avea 4!!! ciupituri. Cum de tin minte toate astea? Am descoperit ca informatiile primite la 2 noaptea imi raman adanc intiparite in minte. Mai exact: m- a trezit, s- a tanguit, a aprins lumina sa imi arate, m-a pus sa pipai si sa evaluez situatia, m-a exasperat pana i-am pus un cooler pe ciupituri si i-a tacut clontzul. 5 minute. Pana a inceput cu: "il auzi?" Nu! "da acu?" Nu! Dupa aia a aprins lumina din nou si a inceput sa se holbeze la tavan din pat. Dupa aia si- a adus aminte de anu trecut ca eu sunt vanatoru sef, asa ca a revenit la pisalogeala. Din fericire, i-am inchis gura prompt fara drept de apel.
In seara asta, a urcat mai devreme ca sa omoare dusmanii iar io am ramas jos la TV. Dupa 10 minute apare Mimi, ca a facut "ceva" sa vin sus sa vad. Am zburat sus si ce sa vezi! Pe peretele meu gri erau intinsi 2 tantari facuti muci. Da ce muci, le -a intins matzele piftie in 2 dungi relativ paralele asa de 10cm (semn ca a dat cu sete) de mi-a facut peretele cacat spoit. Asa ca pana acu am stat sa frec la pereti la 11 noaptea, pt ca desi s-a oferit sa spele el, mmmmmneahhh no thx.
Ca sa ma razbun, acu i-am zis ca am mai auzit unu si momentan sta facut cocon in pat sa nu cumva....
Hnhahahha
Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu