Ma1

Weekendul care tocmai a trecut poate fi descris simplu : show-off.
Am petrecut de 1 mai la Mamaia. Ceea ce aveam sa vad pe acolo se prefigura inca de pe autostrada : bolizi , viteza, show-off...cum s-ar spune, "lumea buna" din Bucuresti se mutase la Mamaia pentru clubbing de 1 mai. Bineinteles, daca esti fitos care se respecta, unde sa te duci cu masina de sute de mii de euro si cu blonda cu silicoane decat la Mamaia ?
Zilele urmatoare s-au dovedit a fi un mix de frustrare , distractie si amuzament.
Frustrare , pentru ca ma enerveaza rau sa nu am pe unde sa merg din cauza numarului mare de oameni pe metru patrat, sa imi astept mancarea 1 ora jumate dupa ce inca vreo juma' de ora cautasem un local cu o masa libera, sa ma calc pe picioare la intrarea in cluburi si sa vad cum lumea sta la cozile alea de parca se dadea ceva gratis.
Distractie, pentru ca am fost cu cea mai buna prietena a mea, am avut timp numai pentru noi, ne-am facut toate poftele si intr-un final ne-am detasat de nemultumirile acumulate din cauza fluxului foarte mare de oameni si ne-am gasit cateva locuri chiar dragute si retrase unde am baut/mancat cate ceva bun.
Am spus si amuzament, pentru ca uneori aveam impresia ca Globus e pe aproape. Pitzi fitzoase imbracate extrem de "sumar" desi temperatura nu prea permitea si incaltate pe papainoage care se voiau fistichii . Aceste " fashion victims" cu pielea invinetita de frig si cu "baby" manelist cu bani la brat, pare ca faceau un fel de concurs "care intra in clubul cel mai de fite, se imbraca cel mai kitschos si merge cel mai drept pe papainoagele de 17", altfel nu imi explic trendul. Nu ca as avea ceva cu tocurile, dar totusi ia-ti o dimensiune cu care sa poti sa si mergi. Zic si eu.

Tot un mister a ramas pentru mine cum de POLITIA a reusit sa fluidizeze traficul la intoarcere, duminica. Macar atat.

In rest, ce sa zic, un weekend cu soare, prieteni buni, relaxare si buna dispozitie m-au ajutat sa imi reincarc bateriile pentru ce vine ...in iunie.

Revin.

Un comentariu: