B&W


















Black and White e noua mea veche obsesie .
Odata cu mutarea, voi avea ocazia sa imi decorez camera dupa bunul plac.
Am inceput sa fac research si sa dezvolt obsesii ( cam grav ..nu? ) Mereu mi-a placut aceasta combinatie... dar nu atat de mult...Acum, in orice magazin intru daca vad o perna superba combinatie alb-negru in secunda 2 sunt langa ea. Parca fara sa vreau, ma uit dupa combinatia asta si ma rog, dupa o mica pata de culoare ca sa nu fie prea anost.
Unii ar putea spune ca e o combinatie cam rece. Cam de hotel. De aia imi si place . Poate vreau sa am impresia ca pot sa plec maine, sa -mi fac bagajele pe fuga , sa ma urc in primul avion cu destinatia " Tara exotica" . Sau, poate vreau sa ma simt bine in propria camera, sa ma uit in fiecare coltisor si sa ma vad pe mine.


Revin.

P.S tare mi-ar fi placut sa traiesc pe atunci :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu