just another day

M-am plictisit de cate ori mi s-a intamplat sa merg linistita pe strada si subit, sa se certe un cuplu langa mine. Sau, sa fiu in metrou/ RATB si sa se intample acelasi lucru. Certurile, dintre cele mai diverse : de la certurile cu nabadai , completate de injuraturi/palme etc, la certuri cu perdea si cu bip. Bine , bine nu e treaba mea. Dar daca "indragostitii" in cauza se "alinta" fix langa mine intr-o "conserva" ? Mda...pai fix asta s-a intamplat azi. Domnisoara , aranjata si pusa la 4 ace era ofuscata ca "puiu" s-a dus nu stiu unde fara ea. In 2 minute, totul s-a transformat intr-un sir lung de insulte, tipete si nemultumiri. Totul in urechea mea. Reactia mea, fireasca zic eu..privirea in alta parte, verifica telefonul, cauta un loc in care sa te muti, incearca sa nu faci grimase si sa nu razi . Dar decat sa trec eu prin toate astea, nu mai bine va certati voi acasa? Chiar trebuie sa asculte toata lumea crizele tale de nervi? Ba, mai bine spus .. de ce sa ma poluezi pe mine fonic? Ca sa nu merg mai departe si sa ma mir ce iubire e asta in care va injurati ca la usa cortului.. Dar, din nou, nu e treaba mea.
Adica, scene din astea vezi la televizor zilnic la emisiuni facute peste noapte dar acolo macar am optiunea telecomenzii.

As vrea sa am optiunea MUTE in cazul asta. :D

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu