o nemultumire

De la Inglorious Basterds sau hai sa zicem... Sherlock Holmes n-am mai vazut un film bun. Ca sa nu mai zic de wannabe mega productia " Avatar(d)" care nu m-a impresionat in vreun fel. Astia scot filme pe banda rulanta, unul mai prost ca altul dar, paradoxal, si unul mai scump ca altul. "Fabrica" asta care pe mine ma dezgusta mai scapa din cand in cand un film bun care sa -mi redea speranta. Prefer calitate foarte buna si cantitate mica decat invers. Mai nou e moda asta sa iei multi multi actori cotati bine si sa le dai asa cate un rol mic, mic, mic, mic faci un montaj si gata a iesit Valentine`s Day. O porcarie. Sau, actori cu o reputatie cat de cat buna care interpreteaza rolurile ca niste redusi mintali ( vezi Anne Hathaway in Alice in Wonderland)
Ma simt intoxicata cu filme proaste si de aceea am recurs la solutia de a ma uita la filme vechi bune sau am mai pus mana pe cate o carte . ( cu aceasta ocazie recomand M.Eliade "..lumina ce se stinge ") .

Revin.

2 comentarii:

  1. Daca ai incheiat astfel si mi-ai atatat neuronii care inca nu si-au primit cafeaua, pot spune ca de cand am vazut Seven Pounds (2008) imi e greu sa ma gandesc la un film pe care l-as recomanda.... poate, poate atunci cand vrei sa fii rebel si sa te detasezi de realitate, merge vazut Up in the Air (2009).

    RăspundețiȘtergere