Ce chestie !

De cativa ani mi-am facut un obicei din a -mi salva drafturi pe mail, drafturi in care scriu scrisori , ganduri , las mici particele din mine , insa ele raman netrimise ... isi asteapta randul acolo in Drafts.
Le pastrez acolo, chiar daca stiu ca nu le voi trimite vreodata , le mai citesc din cand in cand, imi amintesc de anumite pasaje din existenta mea si ma reevaluez din perspectiva acelor randuri scrise atunci. Sunt eu acolo, desi nu ma recunosc. Ma judec aspru, desi sunt constienta ca aceea era realitatea de atunci. Poate de aceea mi-am si numit blogul idenyreality...pentru ca , in mod sigur, peste ceva vreme voi reciti posturile de parca ar fi fost scrise de altcineva, necunoscut mie desi acum asta este realitatea mea. Pana la urma, realitatea este subiectiva, asta este un fapt cunoscut.
Practic neg realitatea mea. Ce chestie !

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu