Sticky hair?

Astazi, cu ochii impaienjeniti de somn, ma indreptam spre metrou. (Da, veti observa ca in orice relatare de-a mea care include dimineata, voi folosi termini de genu fucked-up, moarta de somn, zombie, etc. Not a morning person!) Asa si cum mergeam eu, trece pe langa mine o tipa. Mi-a atras atentia instantaneu rochia ei superba si tunsoarea putin nonconformista (desi nu`s chiar pentru, I`m a classic what can I say). Eram foaaarte curioasa sa ii vad si fata, sa verific daca era asa cum imi imaginasem. Cand s-a oprit la chioscul de ziare, mi-a confirmat teoria: era draguta, cu trasaturi interesante. Nu trec 2 minute, ca trece val vartej pe langa mine, fugind sa prinda autobuzul. Si atunci am vazut: pe talpile superbelor sandalute tronau etichetele portocalii de prêt. De ce ai face asa ceva?
Chestia asta mi-a amintit de o alta problema de-a mea.
De ce tipele blonde au impresia ca parul lor de pe maini nu se vede si cresc adevarate rezervatii naturale?(se aplica si la mustata). Adica cum, parul lor e incognito sau cum? Am vazut nu stiu cate tipe in rochii pretentioase de seara, cu nu stiu ce accesorii fistichii si parul coafat in cele mai interesante moduri DAR cu par en gross pe maini.. Daca ai par blond nu inseamna ca nu ai par deloc! Comprende?
Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu