super.

Super. Au inceput astia de pe la stiri sa se agite ca nah, cica intra Romania (si Bulgaria) in Schengen la 1 ian 2014. Si fac oamenii estimari, cati romani si bulgari o sa vina incoa, cati dintre ei la muncile de jos, cati dintre ei la cersit, etc. Bine, eu una ii inteleg perfect ca isi fac griji. Adica si eu mi-as face, mai ales ca stiu sigur ca daca vin coloratii aia care au un potential nemarginit sa faca numai cacaturi si chestii ilegale, o sa fie naspa tare. Mai ales ca ei se declara romani. Astia ziceau ca e posibil sa vina si aia de prin Italia si Spania care au dat de greu si se reorienteaza. Atunci ar fi si mai rau ca aia au deja experienta la facut cacaturi.
Intr-un fel normal ca mi-ar prinde bine sa intre si Ro in Schengen ca asa nu mi-ar mai trebui saracia aia de permis de munca. DAR prefer sa nu, decat sa aud stiri numai despre conationali care se intrec la facut dracii. Ca stim ca au potential. Si astia dau la stiri si daca unu se caca  mai stramb. Serios, ati fi uimiti daca le-ati vedea stirile astora. Bine, partea buna e ca zic si chestii de bine.
Bineinteles ca nu am jene de genu vai sunt romanca. Da pana mea zic fara sa ma cac pe mine sau cu juma de gura. Asta acum, ca si asa mai auzi de cate un tir plin de romani care incerca sa intre ilegal, de cate un rromanas care mai fura si el ceva ca tot omu, chestii din astea uzuale. N-as vrea sa ajung sa ma uit pe pereti cand ma intreaba lumea de unde sunt. Ca si asa nu sunt deloc atasata de nationalitatea mea. Adica serios, imi place mult de tot tara Romania, da oamenii sunt cam meeeh. Unii.
Anyway, ma bucur totusi ca nu stau in capitala. Ca acolo roieste de de-ai nostri. Si ma mai bucur ca mimozu nu prea intelege ca e romana daca o aude pe strada. Nu ca l-ar durea pe el in 14 ca-s aia romani sau nu, da asa pt mine ca am incercat sa ii arat o Romanie cat mai ok cand a fost pe acolo.
Bine, mai e pana in 2014 da e interesant ca astia s-au alertat deja.
#

Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu