ideea de ieri

Am purces ieri prin oras ca sa imi caut adidasi de alergat si de zumba. (did I mention ca de 2 saptamani nu am pus gura pe Cola, nu am mai mancat grasimi, nu am mai mancat chipsuri, inghetata si cacaturi?)
Aaaanyway, cum cutreieram io asa si mai probam pe ici pe colo m-a lovit o idee: as vrea sa pot cumpara pantofi care sa se potriveasca fiecarui picior. Eu de exemplu, port 37 la piciorul stang si 37,5 la piciorul drept. Intotdeauna trebuie sa cumpar 37,5 si practic sa fiu nedreapta cu piciorul meu stang. Cum ar fi sa poti intra intr-un magazin si sa poti cumpara un pantof o marime si un pantof alta marime, in concordanta cu nevoile tale? Adica se stie ca oamenii nu au ambele picioare exact aceeasi marime. Si intr-o lume in care astia s-ar face pres de sters picioarele numai ca potentialul consumator sa cumpere, mi se pare ciudat ca nu s-au gandit si la treaba cu pantofii. Mai ales ca de exemplu, stangul nu se va bucura de experienta pe care o are dreptul, pt ca pantofu' e putin cam mare. De aia eu nu pot sa port balerini. Si poate oi fi eu mutanta, dar nu cred ca sunt singurul exemplar al acestei planete care se confrunta cu problema asta. Bine, stiu ca pot sa-mi fac pantofi pe comanda, dar de exemplu adidasi ca lumea de calitate nu cred ca merge sa-mi fac pe comanda.


Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu