Grls grls

Vorbeam saptamana trecuta cu niste tipe cu care m-am imprietenit, despre ginecologi. De fapt, le-am rugat sa-mi recomande si mie unul. Prima reactie a fost : da ceee ai ceva???? Ummmm..nu dar asa de control ca ma duc cel putin anual.  Ele nu. De fapt, toate iau pastile insa nu au fost vreodata la un control. Una dintre ele ia pastile super necontrolat, adica le ia fara vreo pauza pana ii vine menstruatia pentru ca pur si simplu nu ii place sa fie pe stop ca se simte naspa si ii apar cosuri. Acum nush, mie mi se pare anormal sa fii pe stop de 4 ori pe an la 23 de ani doar pt ca nu te simti comfortabil. Dar nu e treaba mea.  Ideea e ca ma asteptam ca aici femeile tinere sa fie super in tema cu controalele anuale si sa nu existe pudibonderia asta in masa.  Pt ca ele mi-au zis ca nu stiu sa se duca asa multa lume aiurea. Adica daca suspectezi ca ai ceva atunci te duci. Ceea ce mie mi se pare stupid. Ca asta inseamna ca ele s-ar duce doar daca ar fi ceva vizibil palpabil in neregula, fapt care mi se pare din nou mega inapoiat si tampit. Dar poate este vb doar despre fetele astea in cauza. Sper sa existe si femei intregi la cap din punctul asta de vedere.
Alta chestie care mi se pare din nou cretina este ca pe aici nu se iau pastile in caz ca te doare capu sau stomacu sau te caci pe tine. Sora-sa a fost racita asta iarna 2 saptamani super naspa cu mucii pe piept si vocea in butoi, dar nu s-a atins de o pastila si nici nu s-a dus la doctor. Eu am luat de la ea, m-am tratat, si mie imi trecuse deja cand ea era la apogeu. Nu nene, stau si indura. Ok, nu e bine sa iei pastile dupa ureche si in cantitati industriale. Dar plm daca ma doare capu iau un ibuprofen si imi continui ziua, nu stau sa mor acolo. Bine ca mimozu e intreg la cap si ma mai asculta.  Dar revin la fetele alea: nu iau pastile daca le doare capu, in schimb iau anticonceptionale dupa cum au chef. Nu e interesant?

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu