ma oftic

Ma oftic nene ca munca asta a mea e de cacat (sau inexistenta) si ca nu se intampla chestii. Sau ca nu se intampla chestiile pe care mi le doresc eu. Adica daca totu era ok anul asta, deja puteam sa aplicam sa ne luam casa.  Ca sa nu mai facem curu mare proprietarilor apartamentului asta. Facem curu mare bancii, insa in 'jde ani o sa fim propritari. Chiar daca o sa fim oale si ulcele pana atunci.
Ar fi misto sa-mi pot decora eu cum am chef si sa scap de mocheta asta care imi mananca nervii. Si sa ne luam catel. Sau pisica, daca reusesc sa il spal pe creier pe mimoz.
Taica-su, fost director de imobiliare, e cu ochii ca pe butelie pe casele care intra in vanzare in zonele care ne intereseaza pe noi. Am si fost vineri sa vedem una. Desi ne-am si ciondanit putin in primele 10 min, (ca mimozu vrea bar-insula?!?!wtfpeceplanetatraim) ne-a placut casa. Fix ce vrem noi, jos baie-bucatarie-living-dining, sus 3 dormitoare & baie si si mai sus, mansarda locuibila. Gradina arata super ok, deja imi vedeam plantatiile de marar-patrunjel-leustean& co. La 10 minute de centru (cu bicla), 5 min de gradinita si 5 min de un parc. Nu ca m-ar interesa in mod special acum, dar pt viitor e bine sa fie acolo. Bine, baia de sus mi s-a parut putin cam mica, dar mi-a placut ca era pe patrat. Alta chestie pe care ne-a zis-o sora-sa, care a avut casa la fel in zona aia, e ca auzi vecinii. Ca na, e o casa facuta pe din doua si pactic de sus pana jos, imparti un perete cu vecinii si oricat de izolat ar fi peretele ala, oricum se aude din cauza ca podelele de beton sunt aceleasi. Dar asta sa fie problema.
Problema mea e ca ma oftic eu, ca daca aveam si eu un contract de oameni normali, am fi putut sa incepem sa ne uitam. Ca acum sunt preturile mai mici. Zicea si taica-su ca ar fi fost ideal, ca se anticipeaza ca la anu preturile o sa creasca. Ceea ce e de cacat, ca toata lumea vrea sa locuiasca fix in zonele pe care le avem si noi in vedere, ca ai tot ce ai nevoie aproape si lumea e ok si casele sunt bune si etc. Si asa si acum zonele respective sunt peste pretul normal, tocmai pt ca sunt super cerute.
Ce probleme am si eu acum, cine s-ar fi gandit?

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu