antipatica de la sala.

Nu mai e un secret pt nimeni ca vreau sa dau burtoaca jos. Dupa cum am spus intr-un post anterior, am renuntat la cola, grasimi, dulciuri etc de vreo luna si un pic. Tot de atunci, am decis sa ma duc si la sala ca sa lucrez pe 2 fronturi. Si ma duc de 2 ori pe saptamana la zumba si pilates.

Ba nene e una la zumba care mi-a fost antipatica din prima secunda. Antipatica la modu prima impresie a fost dorinta mea bolnava ca fata ei sa faca sex cu un perete. E o ochelarista frate din aia soarece de biblioteca cu o fata MEGA ANTIPATICA (am mai zis asta, nu?) si care sta numai in fata, in curu antrenoarei. Literally. Stiti cum in generala intreba profa daca am avut teme si se grabea o idioata mereu sa zica DA DA DA!!! Ea e.
Asa. Prima lectie de zumba. Dupa prima impresie de care v-am povestit, si-a luat femeia pozitia de linge-curu-profei. Ok. Nenica, cum incepea melodia, ea incepea deja sa faca pasii. Adica antrenoarea nici nu avea timp sa clipeasca si ea direct pe pilot automat de la prima secunda a melodiei incepea robotica pas-pas-pas. De fapt, ce zic io, cateodata nici nu incepea melodia ca ea stia ce urmeaza. Bine, toate femeile alea stiau pasii (spre deosebire de mine) dar nu se grabea nimeni sa demonstreze nimic. Pt ca nu iti creste un corn in cur daca te dai mare zumbista si nici nu e pe note.
Acum 2 saptamani, a intrat antrenoarea in concediu si au venit altele 2 in locu ei. Am zis aleluiaaaaa nu o sa stie nimeni nimic yeey o sa fim toate praaaf! Aia care e luni, o negresa cam grasuta, face mai mult dans si e super ok. Sincer, ar fi misto sa ne ramana ea profa. Asta de miercuri, tot negresa, arata bine-bine si se misca beton dar sta cam prost la capitolu atitudine.  Deci sa ma fac inteleasa, am avut pana acu 2 lectii cu una, 2 lectii cu alta, stiluri total diferite. Si ce-mi vad azi ochii frate? Incepe melodia si antipatica incepe instant sa-si miste corpul mirobolant. CE MA? M-am vazut proiectand-o in oglinda aia. Si mai are si o fata din aia super enervanta de genu hahahahha fraierelor vedeti ce tare sunt eu?Partea proasta e ca in octombrie se intoarce antrenoarea din Thailanda si iar o sa inceapa circu.

Am avut in liceu pe una copia exacta a ei, pe care am detestat-o din inima. Da macar aia vana note, media 10 era telul ei in viata. O incuiai daca o intrebai care e parerea ei despre un subiect, dar iti putea recita tot manualul de istorie. Ea era aia care ramanea in clasa cand toata lumea voia sa chiuleasca. Ea nu si nu. Avea 0 absente nemotivate. Nu dadea sa copieze nimanui si nu vorbea decat cu colega ei de banca, alt prafet plin de cosuri d-alea super scarboase si cu o cocoasa de l-ar fi facut pe Quasimodo gelos. S-au gasit. Statea in a 2 a banca de la mijloc, iar eu in spatele ei. Tot liceul. Nu am renuntat la banca a 3-a de la mijloc pentru nimic in lume. Poate d-aia o si uram asa tare, ca atunci cand punea vreun prof o intrebare, bineinteles, ciuma ridica mana. Dar, cum toti profii erau plictisiti de ea, se uitau mereu in imediata apropiere. Si pe cine sa gaseasca, daca nu pe mine sau pe colega mea de banca. Ca eu tot liceul am lasat impresia ca sunt de o inteligenta rara, dar doar mai ciuleam si eu urechile la ce vorbeau profii, citeam foarte mult (dar NU pt scoala) si foloseam cuvinte alambicate. Aveam, ce-i drept, talentul sa vorbesc mult si despre nimic precis. De aia nu mi-a placut matematica, era prea exacta. Stii sau nu stii. Ceea ce pt mine a fost prea mult.

Dar m-am abatut de la subiect. Ideea e ca antipatica asta de la zumba imi aminteste de soarecele de biblioteca din liceu. Bleah, speram sa nu mai intalnesc astfel de specimene. Dar Murphy nu doarme.

Revin.

4 comentarii: