A(photo)pril day 15

Azi, fara poza,
S-au implinit 2 saptamani de cand mi-am pus aparatul dentar.
Primele 4 - 6 zile au fost iadul. Nu am putut manca aproape nimic, de mestecat nici nu puteam visa, dormit ca naiba, dureri de dinti, tot tacamul. De vorbit am vorbit foarte ciudat, nu am putut pronunta ca lumea cuvintele, zici ca aveam vata in gura.
Anyway, acum dupa 2 saptamani,  m-am mai obisnuit. Nu pot manca nimic crocant sau mai tare, nu pot musca, dar sunt destule mancaruri cu care sa ma descurc. Cand ma uit in oglinda nu ma mai sperii si nu ma mai ia depresia, imi tot spun "e doar o faza, e doar o faza", adevarul e ca nu e chiar asa rau.
Daca asta inseamna ca peste un an jumate cand voi zambi voi avea toti dintii drepti si la locul lor, chiar merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu