A(photo)pril day 30. Last day.

Cand vine vorba de schimbari, io-s mai ca melcu' asa. Trebuie sa gandesc, sa masor, sa analizez, sa cantaresc, etc. Nu de alta, da mi-a luat cam un an sa ma mut cu Mimi de exemplu, dupa ce am fost sigura ca nu e un fum de moment, aburii indragostelii etc. Si asta dupa ce mi-a declarat ca el nu mai poate domne sa zboare atat ca mai are un pic si ii dau aia badge de insotitor de zbor.
Imi ia destul de mult timp sa ma hotarasc, mai ales daca este vorba despre ceva important (gen viata). Stau asaaa in doru lelii si ma uit pe pereti, dupa aia ma mai holbez altundeva, dupa aia ma mai gandesc un pic si dupa aia, ati ghicit, ma mai gandesc inca un pic. Am nevoie de cineva sa imi zica "alooo tantiiiiii mai repede cu decizia aia ca trece trenuuuu". In cazul meu a fost mai degraba ceva de genul "Hai GayOrgy (asa imi pronunta Mimi numele de familie- true story), let's fucking jump". Si cam asta am facut.

De aceea m-am cam hotarat io asa sa nu mai fac planuri ca niciodata nu stii.
Adica serios, nu stateam io sa ma gandesc acum 4 ani cand imi sedeam curu' intr-un scaun confortabil de la etajul 9 al unei corporatii, ca vezi domne o sa ajung sa locuiesc in Olanda. Aveam o idee vaga despre ce as vrea sa fac cu viata mea, asta cand aveam timp sa ma gandesc.
Acum, cand ziceam si eu ca gata domne sunt la casa mea inchiriata, poate cumparam casa, poate facem planuri-planuri-liste- liste si in cativa ani poate ne si inmultim... mda. Think again, ca vine alta schimbare. Ca deh, viata e greu si mai ales imprevizibila si na ca se pune de-a curmezisu in dreptu' usii numai de-a dracu' si cam aia e. Si daca am zis ca sarim, na ca acu' sarim.
Sa vedem ce-o iesi, dar declar ca de acu inainte liste doar de cumparaturi mai fac si atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu