Flori

Cand aveam pana in 20 de ani asa si faceam pe interesanta, sustineam sus si tare ca mie nu-mi plac florile. Am declarat asta mult timp pentru ca la momentul ala chiar credeam ca florile sunt risipa de bani si atat. Asta, si pentru ca aveam un pisoi foarte indragostit de orice planta. La varsta aia, lumea avea bugete limitate mai ales cand venea vorba de zile de nastere si toate cele, asa ca preferam de 10000 de ori sa primesc ceva util decat sa primesc "buruieni" (cum le numeam eu) pe care sa le ascund de pisica prin casa.
Timpul a trecut si acum, evident ca imi plac florile. De ziua mea ma astept sa primesc flori ca deh, asa e obiceiul. Asa ca cel mai mult imi plac "no-reason-flowers", adica florile alea pe care mi le aduce Mimi fara sa aiba un motiv anume sau doar ca sa ma faca sa zambesc. Nu de putine ori m-am trezit cu asemenea buchete de flori si le-am apreciat de mii de ori mai mult decat daca mi le-ar fi oferit cu vreo ocazie.
Asta este unul din multele mici gesturi de-ale lui care ma fac sa ma gandesc tamp la cat de "iubibil" e domnul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu