dimineata

Uneori ma trezesc dimineata cu drag de el. Ma intorc si ma uit la el cum doarme sforaind usor din cauza ca sufera de o apnee pe care refuza sa o trateze si ma gandesc "bai ce tampitel am io" si dupa aia imi spun ca e tampitelul meu. Ma ridic din pat, apas butonul aparatului de cafea si ma duc sa ma spal pe dinti. Dup-aia ii duc cafeaua in pat ca pe un premiu super important, el mai sforaie un pic si bodogane multumiri prin somn, iar eu ma duc sa ma imbrac.
Alteori ma trezesc cu fata la cearceaf si as bate pe toata lumea. El tot acolo e, tinand piept capriciilor mele dar incercand totusi sa nu ma bage prea tare in seama.

De cand suntem numai noi doi, fara familie si fara prieteni, dinamica s-a schimbat. Uneori el e ala needy, eu sunt aia moody cu gura mare, el e ala care se mai enerveaza si tranteste usi, eu sunt aia care le stie pe toate si ii vorbeste de sus. Alteori mergem acasa si gateste cate o super cina, imi aduce flori random, eu ma mai fac ca fac curat prin casa, mergem prin supermarketuri vorbind in olandeza si incercam sa facem mici gesturi frumoase unul pentru celalalt.

Da, nu e totul un film american siropos. Da, schimbarea e grea mai ales cand suntem doar noi doi cuci incercand sa ne facem un rost p-aici.  Dar e si frumos cand stii ca ai pe cineva care e acolo no matter what si care te sustine la orice ora din zi si din noapte.

Eh, asa m-am trezit azi. Maine bat pe toata lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu