Dupa cele 10 zile de roadtrip...

...am supravietuit! Inca mai traiesc, doamnelor si domnilor, doamne ajuta aleluia!

Despre crize la 14 ani.

Intortocheata mai e mintea unui copil de 14 ani. E asa, o mare vasta de incertitudine, tu in capu' tau iti zici " what the actual fuck" cam de 100 de ori pe zi, iar pe gura intrebi candid "ce vrei sa spui cu asta?". Da, zambesti frumos si iti pui remindere in creier ca si tu ai avut 14 ani si stii cum e. De fapt, dupa aproape 14 ani de cand ai avut tu 14 ani nu-ti mai amintesti nimic, ai un mare blank si clipesti a prost cand auzi fraze de genu " Mary has a different flavor every week" si traducerea este " Maria schimba prietenii ca pe sosete", ca deh, oameni buni, prietenilor li se mai spune "flavors", poate nu stiati.  Si atunci iti vine asa un hint in minte ca si tu scriai cu "k" ca asa era cool si foloseai cuvinte si expresii de mult uitate acum. A, si pentru astia mai batrani, va anunt ca nu mai exista "Facebook official", acum poti fi doar "Instagram official" si tre' sa pui data aniversarii in bio si multe multe inimioare. Pentru generatia asta adolescentina, Facebook e folosit exclusiv de mamaitze si tataici. Just throwing that out there, pentru noi astia care ne credem hip.

Aaaanyway, in toata aceasta excursie am avut parte doar de 2 crize de nervi din partea junioarei de 14 anisori : prima, cand eram in mijlocul pustiei in New Mexico si si-a adus aminte subit ca ea si-a uitat toate machiajele si cacaturile de baie acasa si s-a pus pe un jelit de zici ca murea de inanitie si deshidratare acolo pe loc. In mijlocul desertului unde nici semnal la telefon n-aveam, asta mica tzipa la ma-sa ca ea nu mai are fond de ten. Priorities, people! Le-am impacat pe amandoua intr-un final cu multa chinuiala dar am triumfat si uite asa, dragii babei, inca mai posed timpane. Victorie. Criza cu numarul 2 a venit in sfanta zi de Thanksgiving, cand donshoara a decretat ca ea e grasa si ca e urata si ca nush ce. Dupa 2 litri de lacrimi de crocodil, 10 tinute schimbate, 5 speechuri de caciula in care toaate o asiguram ca e fffff frumoasa si 1 ora intarziere, am ajuns intr-un final si la cina cu neamurile sefa'mii. Unde s-a apucat sa mai planga o lecutzica asa de control, ca sa o asigure si aia ca e o superbitate.

In rest, nu am avut asa evenimente, de ce sa ma plang. Sefa-mea si-a petrecut vacanta cu ochii in mailuri sau pe telefon, dar asta nu e nimic iesit din comun.
Am facut pe turistii si am luat un tur d-asta pe la casele celebritatilor si asa a vazut si ochiu' meu unde stau Leo, Angie si Brad, Orlando Bloom si Tom Cruise cu ma-sa. M-am updatat si cu ultimele barfe de la Hollywood, m-am plimbat un pic si prin Beverly Hills, Long Beach si nush ce alta plaja, a fost frumox.
Cred ca am intrebat cu voce tare ce plm cautam noi in Houston cand in L.A e asa misto, cam de 100 de ori. Deci, ce plm caut io in Houston?

Trecand peste asta, macar am vazut si alte state si asa mi-am confirmat idea ca 'murica e misto, numa in Texas e cam MEH-CAH.

V-as arata poaze, da laptopu meu cam suge si nu ma lasa.

Later edit. EVRIKA MA LASA!

DECI POZE:
Hollywood Blvd
 In Beverly Hills, ca boassa care sunt
 La plaje.
 Ceva frumi
 Rodeo Dr
 Rodeo Dr
 Acilishica, in aceasta cotineata mica stau Angie si Brad, deci am calcat pe pamant calcat de Brad, omgomgomg life goal achieved!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu