Tailgating si l-am vazut pe T. Brady live

Am fost la meci sa vedem Texans vs Patriots. Patriots au castigat Super Bowl anul trecut, asa ca nu e de mirare ca i-au batut pe texani de le-a sunat apa-n cap. Tot Patriots il au in echipa pe vestitul Tom Brady, de care pana si eu auzisem cate ceva. Pentru neinitiati, el este inculpatul:
 

Sefa mea a vrut sa ne ofere o experienta 100% Americana asa ca ne-am dus sa facem tailgating cu vreo 4 ore inainte de meci. Stiti voi in filme cand ii vedeti pe aia in parcarea stadionului ca scot gratare si bericioaice si muzica inainte de meci? Aia e tailgating. Eu una am crezut ca e ceva asaaa, la misto. Never have I been more wrong!  In primul rand, sunt oameni care cumpara doar biletu' de parcare (care nu e ieftin deloc!) si se instaleaza acolo doar ca sa faca tailgating. Americanii vin pregatiti: majoritatea instaleaza parasolare, i-am vazut cu generatoare si televizoare, gratare heavy duty, frigidere chiar, tot tacamu! Totul evident, in culorile echipei favorite. De la cani, la tricouri, la farfurii, la mese la absolut tot ce va poate da prin minte ca poate fi branduit, toootul era cu Houston Texans. Pentru ca exista si un premiu official: Tailgater of the Year. Pacat ca mi-au inghetat toate cele,  a fost o zi neobisnuit de friguroasa, asa ca am fost preocupata sa -mi mentin corpul la o temperatura normala. A fost frumos sa fac tailgating, dar nu inteleg de ce as face asta la fiecare meci. Ok, inteleg ca se intalnesc fanii, ca sunt aproape de stadion, ca toate cele, dar de ce n-ar putea face asta la un bar fara sa plateasca cei $80 pt parcare? Plus toate cacatisurile branduite care si alea costa o poala de bani. De exemplu, am vrut sa-i iau lu' Mimi un tricou cu Houston Texans, dar m-am razgandit cand am vazut ca era $75. $75 pentru un tricou cu ceva inscriptie!! What the hell.
 
 
Inainte sa-mi inghete si sufletu-n mine, am facut cateva poze.
 
Politia la control

Un nene caruia apparent nu ii era frig
 
Za stadion
 
 
 
 
Apoi am ajuns pe stadion. Unde am urcat hat hat in pizdia, la ultimul etaj (e structurat pe 3 etaje). Sa fiu sincera, s-a vazut ok meciul si am vazut bine jucatorii chiar daca am fost asa departe. In prima faza, mi s-a facut un pic rau asa de la cat de sus eram, dar dupa aia a fost ok. Din nou revin la bani, ca nu-mi revin din soc, biletele astea unde am stat noi au fost extrem de scumpe, ma intreb cat costau alea pt locurile "bune". O apa m-a ciuruit de $7 si o galetusa mica de popcorn, de alti $7.
Atmosfera a fost intr-adevar super misto la inceput. Zic "la inceput", ca dupa ce au inceput Patriots sa ii ciuruiasca pe texani, lumea a devenit nemultumita si cam tacuta. Toata pizdimea iubitoare de Patriots avea tricou cu Brady. De fiecare data cand aparea fatzaul lu' Brady pe ecran, pizdimea era in extaz, asa ca evident, s-a profitat de asta la maxim. In afara de cele 7 milioane de reclame afisate pe ecrane, mi-a placut cum s-a desfasurat totul. Sefa-mea mi-a "tradus" ce se intampla pe teren, ca uitasem regulile. Asa per total, a fost o experienta frumoasa si de incercat, dar eu una n-as da atatia $$$ pe chestia asta, ca dupa parerea mea nu prea merita.
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu