Anu' ciudat care fuse 2015 asta

Se termina si 2015, thank God. De mult nu m-am mai bucurat asa tare ca s-a terminat un an, dar 2015 asta tare ciudat a fost. S-au intamplat atatea lucruri si iar au avut loc 1000 de schimbari, incat sincer ma intreb daca nu mi-o caut singura cu lumanarea.

Cand aveam 20 de ani, nu imi imaginam ca o sa ajung la 28 si inca o sa ma intreb scarpinandu-ma in cap , "ce plm fac cu viata mea?". Imi amintesc un moment din liceu, in care discutam cu cativa colegi si ne imaginam noi ce o sa facem si cum o sa fie peste 10 ani. Atunci aveam 17 ani si ziceam ca o sa am cariera super smechera (care cariera, nu stiam si inca ma chinuiesc sa aflu) si ca o sa o sa fiu deja divortata o data (na ca sunt logodita, deci inca nu divortata).
Uite poftim, 10 ani mai tarziu si 2 tari schimbate pe 2 continente diferite si inca ma intreb cam ce fac io cu viata mea. Ok, e adevarat, stiu mai multe decat acum 10 ani, ceea ce face sa fie si mai dificil.

Mi-am inceput anul jobless dar cu prospecte de mutare, m-am perpelit de 100 de ori pe o parte si pe alta, ca doar ne amintim cum iau eu deciziile, m-am gandit si razgandit, ne-am hotarat impreuna, am facut schimbarea in a 2-a jumatate a anului. Din nou de la 0, 2 ani jumate mai tarziu. E bine ca ne-am mutat? Da, din punct de vedere CV. Nu, din punct de vedere social life si activitati. Presupun ca 2016 nu va fi mai putin tumultuos decat anu' asta ce tocmai trecu.

2015 a fost un an cam naspa pentru psihicu' meu. Da, in 2015 ma ceru' domnu Mimi, dar scopul meu in viata nu e maritisul si nici turnatul de plozi asa ca desi sunt fericita sa-l iau si in acte, nu ma incalzeste prea tare chestia asta pe termen lung. Impreuna am fi si fara za big document.

Probabil (sau sper eu) 2016 va fi anul in care ne vom hotara pe ce continent vrem totusi sa ramanem, poate-poate ne-om aseza si noi vreodata la casa noastra. Undeva.
Tot ce sper pentru acest magnific 2016 e sa am si eu in sfarsit macar o idee de raspuns pentru eterna nedumerire, "ce plm fac io cu viata mea?" .

Si cam atat.

P.S. Am fost ieri in supermarket, au scos astia arsenalul pt Paste si Valentine's Day. Hurray!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu