12

In primul rand, la multi ani maica-mii care azi mai intinereste cu un an :)

Coincidenta sau nu, de azi intr-o luna voi fi la primarie, dand cu batzul si luandu-l de sot pe musiu Mimisor. Na ca veni si ziua asta, sunt prima din grupu' de zuze care face pasul asta, ceea ce nu am prevazut deloc si inca sunt socata ca Zuza nu s-a luat inaintea mea! Dar uite poftim ca-s prima care-si schimba numele de familie si desi amandoi zicem ca nu e mare lucru si ca e doar un act, incepem sa devenim din ce in ce mai entuziasmati de ideea asta de sot-sotie.

Dar sa va povestesc cum organizezi o nunta la primarie la olandezi, ca acum sunt in tema.
Noi nu suntem inca in Europa, asa ca mai intai ne-am uitat pe site. Acolo gasesti toate locatiile posibile in care te poti lua si preturile aferente. Pe site gasesti toate detaliile la care te poti gandi dar au si adresa de mail si telefon in caz ca esti o obsedata de planificare ca mine. Le-am dat mail, am zis data si ora care ne interesau si am intrebat daca sunt disponibile. Nenicii au raspuns prompt ca da si ne-au pus in legatura cu persoana care va oficia cununia. In mod normal, ar trebui stabilesti o intalnire face to face si sa povestiti despre voi, cum v-ati cunoscut, etc etc. Cum noi suntem in fachin'tiexas, ne chatuim pe mail. Presupun ca va folosi informatiile date de noi pentru cununie, ca sa fie cat mai personalizat. Apreciez chestia asta, mi se pare super dragut ca integreaza asta in cununie, mai ales ca povestea noastra e misto si demna de mentionat. Dupa cununie, o sa platim online si gata. In ceea ce priveste actele necesare, aveau deja de acu' 3 ani adeverinta aia ca sunt celibatara asa ca au cerut doar copia dupa pasaport si atat. Super simplu, totul facut cu un click si cateva mailuri.
Acum despre cat timp imi va lua sa-mi schimb numele in Romania, in alta poveste. Probabil va fi o epopee, asa ca pregatiti-va.

Asadar, mai am o luna pana ma marit si n-am idee cu ce ma imbrac inca dar suntem bine. Am comandat verighetele ceea ce e un plus, macar asta avem. In rest, noi sa fim sanatosi ne-om descurca :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu