of, femeile astea...

Fiica unei tipe de la munca lucreaza intr-un MLM d-asta gen Hahalife din Europa da' ii zice altcumva, imi scapa acu. Si ma-sa evident in fiecare zi, apare cu un shake d-asta de o culoare dubioasa si incepe si ne enumera noua cele 10 milioane de beneficii din shakeu' ala. Da' nu vreti si voi sa incercati? Da' uite ce sanatos e. Da' daca va inscrieti veti avea 1000 de beneficii. Da, nu merci, sa fii tu sanatoasa. Tipa are 23 de ani, un copchilas de un an juma' si e cam grasuna. Ea zice ca e baby-fat. Acuuuu io' nu-s experta, da' umila mea parere e ca dupa un an jumate de la nastere aia nu mai e baby fat. Dar s-o credem pe cuvant. Ma-sa e obeza clinic, gen femeia nu are genunchi. Adica atunci cand sta pe scaun nu ii vezi rotula. Nu le-am auzit o data mentionand vreo alergare sau vreun mers la sala. Nu-nu-nu, se indoapa cu shake-uri si cu alte cacaturi dubioase si asteapta sa slabeasca. Din partea mea, au de asteptat mult si bine, sper ca au rabdare din plin.
Si nu sunt singurele. Unde te uiti, vezi femei dodoloatze cumparand toate minunile mincinoase in speranta ca gata, beau un shake seara si maine dimineata - ce sa vezi! Minune! Au slabit 15 kile fara sa fi miscat macar un deget! Dar noi astea care traim pe Pamant, stim ca slabitul se face cu sport si mancat sanatos. Dar ele de pe norisorii lor au impresia ca dupa un Mc sanatos sau o inghetata cudetoate, bagi un shake-minune si gata, metabolismul tau a ghicit ca acum e momentul sa te faca mai slaba. Pt ca, nu-i asa, toate stim ca asa merg lucrurile.
As vrea si eu sa ma indop cu ciocolata seara si sa iau o pastila care sa topeasca peste noapte toata grasimea in plus. Dar nu toate lucrurile merg dupa bunul meu plac, iar asta e unul din ele.
Stiu ca nu doar aici pun astea botu' la povesti de adormit plozii, da' parca aici sunt mai multe. Sau poate am dat io de mai multe. Imi vine sa zic: auzi tanti, taie portia aia in jumate, baga o leguma si plimba-te juma de ora pe zi si o sa vezi ce bine e. Da' io-s fata cuminte si barfesc numa' aici la mine pe tarla :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu