Mimi samariteanu'

Ma duc cu Mimishor pana la Office Depot sa ridic o comanda. Hai ramai la masina Mimisor drag, ca ma intorc rapid. Mbine mbine. Din motive independente de mine, stau vreo 10 minute in magazin, timp mult peste capacitatea de asteptare a lui Mimi. Ma astept sa ma intorc la incruntari si ridicat sprancene, dar nu! Ma intorc la un Mimi zambitor si vizibil mandru de el. Deschid usa, ma intampina o mare banana bread pe scaunul meu.
- Asta de unde a aparut?
- Am cumparat-o de la un tip care vindea paine ca sa stranga fonduri pentru nush ce spital.
- Pai si de ce ai cumparat cu banane? Ca tu nu mananci banane.
- Pai am vrut sa fac o fapta buna si avea numai cu banane.
- Auzi tu cumperi toate cacaturile de la toti tampitii pe strada? Daca vinde astea ca sa-si ia el o bere de la colt?
- Ei lasa, sa-i fie de bine, io mi-am facut datoria fata de umanitate.

Omfg asa fac astia bani aici, cu d-astia mai naivi asa, ca Mimishor. Macar daca nu era paine cu banane.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu