pungi

Am fost vineri la un stand-up, am zis sa vaz si io cum se mai amuza americanii astia. Pe afis, 2 nenici: al doilea a fost OK, a facut glume decente si destul de destepte dar despre primul vreau sa vorbesc, evident. Ca primul nu prea mi-a placut, a facut prea multe glume rasiste si prostesti si mi-a cam dat cu virgula.
Printre micile lui istorioare amuzante, se numara una in care ne povestea cum s-a dus el la nush ce supermarket in Austin si in Austin au inceput autoritatile sa impuna reguli green asa ca oamenii acu' tre sa plateasca pt sacosele alea mai mari ca de rafie ca au scos din uz pungulitele alea subtiri sau in cazurile in care nu le-au scos din uz, le-au pus pret. Si vezi doamne se infoia el acolo ca cuuum domne sa dau nush cati dolari pe o punga d-aia de rafie si sa ma car cu ea in masina, ca ce prostie e asta sa umbli cu sacosele in masina da' ca io-s mai prost si ia uite ce destept sunt eu, m-am dus si am cumparat niste saci de gunoi din supermarket si mi-am pus cumparaturile in sacii aia. Si insista omu' ca e o prostie si o idiotenie sa ai sacose in masina si ca oamenii care fac asta sunt cam prostovani. Io insist ca e cam prost el. 
Si sa va zic si de ce crede el asta. Pai aicisha la noi in Houston, daca te duci la supermarket si cumperi 10 produse, ai plecat garantat cu cel putin 7 pungi. Si nu exagerez. Pe langa faptul ca la casa e casiera plus o alta persoana care pune produsele in punga, persoana aia parca are misiune in viata sa foloseasca cat mai multe pungi. Daca iei o ciunga ti-o dau in punga, iar daca le zici ca o iei asa, se uita la tine de parca ai avea 15 capete. Am acasa la pungi de nu o sa ma cumpar saci de gunoi in viata mea, e raiul pungilor la mine si jur ca nu le pastrez, incerc pe cat posibil sa le refolosesc dar cum naiba sa folosesti pe putin 25 de pungi pe saptamana? El obisnuit asa, evident ca e ultragiat de ideea ca tre' sa isi puna singurel produsele in sacosa personala. Va dati seama? Ce crima impotriva umanitatii!
Pai nu vreau sa ma dau io' acu salvatoarea planetei, dar nenicu asta crede ca io-s mai proasta asa, ca si io ma plimbam cu sacose in masina. Iar atunci cand uitam sa iau vreuna, plateam nene ca deh cand esti uituca platesti. 
Dar deh, da-l naiba de mediu, lasa-i pe prostii aia in Europa sa plateasca sa se usuce taxe de mediu si de poluare, sa recicleze ei ca si asa-s mai suciti ei, sa conduca ei masini mici eco-friendly, lasa sa fie la ei acolo.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu