Changes

Stiu, n-am mai scris de mult. Nu ca mi-ar fi scos vreunul din cei 2 cititori ochii, dar de dimineata, m-am certat singura in masina pe tema asta.
N-am mai scris pentru ca se intampla atat de multe schimbari incat mi-e mie greu sa tin pasul, daramite sa mai si scriu despre asta.
Pe scurt, anul 2013 se anunta a fi unul interesant, voi scrie cu siguranta mult mai mult aici, vreau sa transform acest coltisor de internet intr-un mic jurnal, doar ma mut in alta tara si nu o sa fie deloc usor. Pe langa faptul ca voi locui impreuna cu al meu, va trebui sa imi schimb stilul de viata dramatic si sa invat o limba care sincer mie la ora asta imi pare imposibil de pronuntat. Da, incep sa ma uit la emisiuni culinare (momentan doar ma uit, nu pun inca in practica) , ma uit pe net la decoratiuni de interior sau port discutii de genul "va trebui sa incepem sa ne uitam dupa o canapea". Eu, care pana acum cred ca mi-am calcat hainele de maxim 5 ori, de gatit nu mai zic, curatenie mai fac dar nu pot sa spun ca dau in greu.. o sa fie amuzant de urmarit pentru unii (mai exact, mama), interesant pentru altii (mai exact, eu) sau la modul wtf pentru prietenii care stiu cat de putoare pot sa fiu.

So, stay tuned :)

Noiembrie frumos va doresc, pentru mine sigur va fi mega agitat.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu