To:

Dragi "ecsi",

Desi stiu sigur ca nu aveti habar de blogul acesta (thank God), tot tin neaparat sa va transmit un mesaj.
Va rog sa nu va mai futa grija de mine. Se pare ca aveti aceasta inclinatie ca, la cateva luni, sa ma verificati ce mai fac. Am zis ca o fi o coincidenta, dar nu. Faceti asta cu regularitate, la cateva luni. Pe langa faptul ca ma intrebati ce mai fac eu, imi ziceti si ce mai faceti voi, desi pe mine sincer nu ma intereseaza. Daca m-ar interesa ce mai faceti, as pune mana pe telefon si v-as intreba personal, insa cum nu fac asta, inseamna ca nu ma intereseaza. Si daca va raspund la intrebari, va raspund din respect ca sa nu ziceti ca sunt o nesimpoarca si nu mai vorbesc cu voi. Acum, eu stiu ca am zis ca "ramanem prieteni", dar sper ca nu m-ati crezut pe cuvant. Pentru mine, sa fiu prietena cu un fost inseamna sa ne uram de Craciun si de zilele de nastere cate ceva de complezenta. Da, stiu, ne-am dedicat cativa ani unul celuilalt dar exista un motiv pentru care nu facem acelasi lucru in continuare. Sa nu credeti ca am ceva cu voi, pe cuvant ca nu am, dar pentru ce am impartasi reciproc ce facem cu actualul/a si cat de bine ne merge noua?
Acestea fiind spuse, revin cu rugamintea sa nu va mai futa grija de mine (scuzati-mi limbajul), pentru ca, daca se intampla ceva, oricum aflati de la prietenii comuni sau de pe facebook. Ca sa va confirm si in scris, oficial, da, sunt bine-bine, don`t you worry :)

Vaarwel,
Eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu