ieri, azi, maine, same problem

Parchez zilnic in Sun Plaza, ma duc la metrou si ajung la munca. Easy, right? Da, easy, ca in fiecare dimineata alerg pe scarile alea ca descreierata pt ca mereu sunt in intarziere. Problema mare este la intoarcere. Atunci am timp si trebuie sa trec pe langa magazine ca sa ajung in parcare. In general am vointa de fier, nici nu ma uit in vitrine, merg ca un robotel cu capul inainte si imi vad de drumul meu. Stiu ca la cea mai mica "ocheada", cad victima si ma trezesc la ora 8 seara cu 2 pungi noi in mana. Problema cea mai mare e atunci cand am o zi grea la munca si imi vine sa imi bag picioarele de oboseala, urc scarile spre Sun Plaza si dau cu ochii de haine, oje, accesorii..nu vreti sa stiti cum imi licaresc ochii si intru "doar sa ma uit". Cand stiu ca nu am bani deloc, tot nu plec fara sa imi fi cumparat macar o oja, un inelus, un cacatel mic. Cacatelul respectiv ma face sa ma simt mult mai bine pe moment, uit de probleme si incep sa zambesc. Imi piere zambetul insa atunci cand ma uit pe extrasul de cont...este dezastruos!
Am stat si am rumegat problema, de vina este locul de parcare, nu eu (alte locuri safe de parcare in zona, nu prea sunt). Ce sa fac eu daca parchez intr-un mall..e ca si cum ai duce o vaca pe pajiste si i-ai interzice sa pasca.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu