new fashion

Tin minte ca atunci cand aveam eu vreo 13-14 ani, fetele care aveau atunci varsta pe care o am eu acum, erau absolut oripilate de ideea de casatorie, plod &co.
Acum, jur ca mi-e frica sa mai intru pe facebook: toata lumea se casatoreste si toarna plozi intr-o veselie. Ba poze de la nunta, ba poze de la botez, ba poze cu burtica, ba poze cu plodul, ba statusuri bolnavicios de dulci de mi se face rau numai cand citesc, update-uri de "Engaged", "Married", samd... ati inteles ideea. Problema mea e ca persoanele alea sunt foste colege de liceu, de generala, in principiu, persoane de varsta mea sau chiar mai mici decat mine. Asta ma face sa-mi dau seama ca ma babesc.
Jur ca nu am nimic impotriva turnatului de plozi sau a casatoriei, dar pe cuvant ca parca in ultimul an a devenit o moda (Nu mai mentionez cate burti cu bebei vad la job).

Ce-aveti?


Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu