de ce nu torn plod acum

Ca tot am scris acum cateva zile postul cu moda sa te impuiezi, revin asupra subiectului pentru ca aseara, am avut deosebita placere sa vad cum ar fi o noapte cu un pseudo plod. Nu, nu am fost baby sitter, catelusa mea de cateva luni a avut o criza de nebunie (nu stiu cum sa o numesc altfel).
Deci, la 22:30, ca in fiecare seara, bagam cornul in perna. Pe fundal de latraturi de Alma. Ma uit pe geam, jur ca latra la luna pentru ca nu era tipenie de om pe strada. Deschid geamul, ii urlu sa taca si ma arunc din nou in pat. Prin casa, mama mormaia ceva ca e tampita si ca de ce latra si ca seamana cu mine si chestii din astea. Buuun. Daca v-ati imaginat ca a tacut dupa ce i-am ordonat impetuos sa o faca, ei bine va inselati. Nu numai ca m-a ignorat cu desavarsire, ba incepuse sa latre si mai tare.
Bine, hai ca incerc sa adorm chiar si asa (se stie ca eu dorm numai in liniste si bezna totala). Atat de rupta de oboseala eram. Pe la 1:00, ma trezesc cu cea mai mare durere de cap... bineinteles, Alma inca latra (inca e un mister la ce anume). Ma duc, beau apa, ma mai frichinesc prin casa, o zbughesc in camera cand o aud pe mama in dormitor, semn ca abia ma astepta sa-mi faca capul tzambal despre Alma. Incep, ma uit pe pereti, numar de cate ori latra, orice orice numai sa reusesc sa adorm. Nimic. Pe la 2:30, i se face lui Ene mila de mine si adorm, intr-un final glorios. La ora 3:00 din nou, ma trezesc. Da, inca latra. Am baut din nou apa, am stat pana la 4:00 cu ochii pe tavan asteptand sa adorm si gandindu-ma la toate tampeniile pamantului. La 4:30 m-am dus si am legat-o pe Alma de cotetul ei, nu mai suportam. Nu imi place sa o vad legata insa chiar nu mai suportam. A tacut instantaneu si s-a culcat. Bineinteles ca m-am simtit ca un monstru si am stat si m-am uitat la ea pana am vazut ca doarme si o doare-n bascheti ca-mi fac eu griji. La 6:00 m-am trezit din nou, a trebuit sa scot cheia din usa, uitasem de acest aspect.
Am adormit ca o printesa si la 7:00, cand a sunat ceasul nu stiam ce tramvai m-a lovit.
Acum am 3 cafele la bord si zbarnai :))) tot e bine.

revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu