another day

Alta zi, alta aventura. De data asta la dentist. Sunt terifiata de dentisti, de aceea n-am mai mers de ani buni de zile- prietenii imi stiu deja celebra poveste despre cum am capacit-o pe tanti dentist la varsta de 8 ani. Amuzanto-trist, dar adevarat.
Totusi, se cerea sa merg, am deja niste chestiute care nu mai suporta amanare. Tanti dentist mi-a confirmat de altfel, mi-a facut o lista cat scrisoarea mea catre Mos Craciun de la 5 ani. Imensa, interminabila.
Stateam acolo, o auzeam 31, 15, 14, 27 etc. M-am oripilat si speriat. M-am oripilat de delasarea mea, ca am ajuns in acest stadiu sa-mi faca aia ditai listoaia cu ce am de facut. M-am speriat pt ca unele lucrari pe care le am de facut implica scos nervi, chestii din astea, o minunatie totala ce sa mai zic

Urmeaza o perioada cu Lala not talking :))) cred

Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu