Ploua.

Ploua de ieri. In aceasta dimineata jur ca nu imi venea sa ma ridic din pat. Vreo 2 minute am contemplat ideea sa ma dau lovita la birou si sa dispar subit :). Mi-am imaginat cum as bea o cafea calda in pat, m-as uita pe geam, as lenevi si m-as uita la TV toata ziua. Doar azi. Dupa aceea, mi-am amintit cate am de facut azi, asa ca adultul din mine mi-a dat un sut in fund si m-am balabanit pana la baie.
De cele mai multe ori, nu imi place ploaia (deloc). Insa azi, imi place... ascult Ben Howard pe repeat de dimineata si muncesc cu spor. Imi dau seama ca va trebui sa iubesc ploaia din ce in ce mai mult, daca vreau sa am un trai fericit unde ma voi muta (sau, pot sa fiu hater total si grumpy all day long). Acolo ploua foarte, foarte, foarte des si in general este destul de frig. Ceea ce vad acum pe geam nu va fi o exceptie, ci o regula. Azi imi place ideea.

http://www.youtube.com/watch?v=EAll4IK6Fig&feature=g-high-rec

Revin.

4 comentarii:

  1. unde te muti? zi ca la Londra!!!! Aici ploua! Ploua mai mereu! Dar este asa frumos!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La lalele!!!!! Ce frumos!!!! Poate ne vizitam reciproc :) Ce o sa faci acolo?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ma mut cu al meu cu tot calabalacu + invatat limba, job etc tot tacamul :)))

    RăspundețiȘtergere