ma oftic

Ma oftic, domne, chiar ma oftic! Se stie ca traiesc in tara in care soarele e rar iar caldura este perceputa foarte subiectiv (am mai zis io ca astia ies in flip flop la 18 grade). Pai ma oftic domne, ca intr-o saptamana plecam in vacanta si aici o sa fie vremea aproape la fel ca in Spania! The whole point era sa mergem sa ne prajim la soare blabla dar parca e un pic bitter sweet asa cand stiu ca si acasa o sa fie 27 de grade! Bine, poate sunt rautacioasa, dar tare bine mi-ar fi parut sa fiu pe plaja la rotisat si sa stiu ca acasa ploua si e naspa. Dar NU!
De fapt, ma oftic cu atat mai tare cu cat de FIECARE data cand am plecat in vacanta parca vremea asta are senzor si pac apare soarele. Chiar acu in mai, pe toata durata vacantei, au fost 23 de grade acasa, soare si frumos, iar FIX cand ne-am intors a plouat 2 saptamani in sir. Anu trecut nu mai zic cat m-am zgariat pe ochi, pt ca a fost mai cald acasa decat in Tunisia. 

Ca fun fact, se pare ca ne-o cautam cu lumanarea si vrem sa luam bataica in Spania. Pe 13 iunie joaca Olanda-Spania in CM, iar noi bineinteles ne-am luat un steag imens al Olandei pe care sa il punem la balconu hotelului, plus alte accesorii si rahatele portocalii sa le purtam pe acolo in ziua meciului. In plus, Mimi si-a decorat masina toata in portocaliu asa ca mi-am pus si eu cateva maimutoaie cu Olanda in masina. Foarte amuzant sa observ fetele nemtilor cand vad o masina cu numar de Germania ornata cu chestii portocalii. 

Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu