Orange everywhere

Daca pana acum aveam impresia ca olandezii o iau razna de ziua regelui, ei bine m-am inselat profund.
Olandezii o iau razna inainte de Campionatul Mondial.
O raita scurta prin orice supermarket si te trezesti intr-o mare portocalie. De fapt ce zic eu, in orice magazin te-ai duce nu ai cum sa nu orbesti de atata portocaliu.

Pacat ca nu am facut poze prin magazine, dar va pot oferi asa un exemplu de cum arata orice flyer de supermarket.





Dupa aia, sunt reclamele:















Ati inteles ideea, sunt peste tot!! pupilele mele sunt portocalii! Dar nu ma plang, ca-mi place tare mult!
Toate emisiunile sunt despre CM, toate interviurile au legatura cu CM, sunt reclame, bannere, strazi ornate de olandezi cu steaguri portocalii, lumea entuziasmata si si daca ai trai intr-o grota, probabil n-ai putea sa nu vezi macar o sapca portocalie (sau daca nu e portocalie, e rosu-alb-albastra).

Maine plecam in Spania dar tot portocaliu o sa vad, pt ca majoritatea turistilor acolo sunt olandezi. Hahaha

Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu