nedumerire

Sa-mi explice si mie cineva ce-i cu moda asta la nenicii nemti sa conduca Mini Cooper, ca io nu prea inteleg. Saptamana asta am vazut cel putin 10 nenicuti cu par alb conducand Mini Cooper si singurul gand pe care l-am avut a fost DE CE?
Sa va detaliez nedumerirea mea: oamenii astia se afla in tranzitie, din stadiul de tati spre stadiul de tataica, adica au 50-58 de ani asa.
De obicei la varsta asta, imi imaginez ca oamenii astia sunt deja la un anumit nivel, ca doar nu degeaba exista atatia tataici care isi cumpara masini bengoase mega scumpe, au ceva de transmis:
Varianta 1: sunt foarte important.
Varianta 2: Divortat, caut amatoare.

Dar nenicii astia care isi cumpara Mini Cooper? Ok, e clar ca nu toata lumea isi permite sa isi cumpere masini mega fitza, dar de ce tu, tati-tataic ti-ai cumpara MC? Exista atatea alte variante pt banii aia, iar eu nu pot sa nu vad Mini Cooperu ca fiind o masina pt femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu