Net

Scriu asta de pe telefon pt ca sunt plina de spume. La modu ala grav.
Avem un internet de tot cacatu viteza melcului turbat pt care platim aprox 60€ cu tv inclus. Acum juma de ora s- a dus tot naiba. Nema semnal tv, nema internet, NIMIC! Sun la ei, ma mai si taxeaza cu 60 de centi pe minut. Le zic problema, aaa daaa e de la noi. Cel mai devreme va putem trimite un mecanic VINERI. Azi fiind fucking marti. Am zis ca imi explodeaza creierul, nu mai stiu ce i-am zis lu baietica ala , ca in momentu in care am auzit vineri am intrat in raging bitch mode. La modu wtf in ce plm secol traiesc sa vina mecanicu in 4 zile?! Adica serios acum, in 2014 nu iti mai permiti fraticule sa stai fara net 4 ZILE! Hai da -l naiba de TV da  ce cacat fac fara NET!?!? Mai ales cand e de la ei. Adica inteleg sa zicem 4 zile daca din prostia mea sparg modemu sau daca alterez eu cumva echipamentu. Dar nu!  Abia astept sa apara Mimi acasa si sa isi dea seama ca nu mai poate vedea fotbal. L- am sunat si a fost asa ultragiat da nu cred ca isi da seama ca asta inseamna 4 zile fara Fox Sports. Cred ca o sa intre in sevraj. Hahahahahaha

Revin cand o sa am net.

UPDATE: Azi dimineata aveam net si TV. Minune! Dupa care sa aflu de la stiri ca de fapt juma de oras fusese in situatia mea iar tampitu ala de la telefon nu a fost in stare sa vada in sistem ca mai sunt si alti oameni afectati. Pt ca l-am si pus sa se uite sa vada daca pe strada mea mai sunt si altii fara semnal si nunununu numai la dvs e problema. Aaaanyway, bine ca am net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu