Fobii

Cautam ceva astazi pe internet si din intamplare am gasit un articol despre fobii ciudate. Mergand mai departe in cautarea mea, am gasit niste ciudatenii de fobii de care m-am amuzat teribil dar i-am si compatimit pe cei care le au. Delectati-va :
-ALEKTOROPHOBIA - teama de pui - sa fim seriosi, cum sa-ti fie frica de niste pui? De puii aia galbeni si pufosi si draguti si fragili?
-AULOPHOBIA - teama de fluieraturi - asta e tare, imi si imaginez o femeie bine fluierata de niste huligani de pe niste schele, sa o vezi cum o apuca greata, ameteala si transpiratiile :))
-CATHISOPHOBIA - teama de a sta jos- ok, ma intreb ce joburi au oamenii care sufera de fobia asta? cum mananca? cum se duc la film? ba mai mult, how do they shit? ma depaseste
-DOMATOPHOBIA -teama de propria casa- asta e o scuza buna pentru barbatii care isi inseala partenerele si sunt gasiti vis-a-vis sau in cine stie ce alta casa
-ELEUTHROPHOBIA-teama de libertate - oamenii care au fobia asta umbla cumva cu lese de gat si merg cu stapanii la plimbare? :/
-NEBULAPHOBIA-teama de nori + SIDEROPHOBIA-teama de stele :)) No Comment
-PARTHENOPHOBIA-teama de femei virgine- what? I`d like to see that :)
- PLUTOFOBIA - Teama de bogăţie - paaaaai as vrea sa sufere juma de planeta de fobia asta :)) I`m just saying :)), din aceeasi categorie mentionez si AUROPHOBIA teama de aur
-Hipopotomonstrosecvipedaliofobia = frică de cuvinte lungi - HOW IRONIC :))
-APEIROPHOBIA- teama de infinit
-EUFOBIA - teama de a auzi veşti bune
-ARACHIBUTYROPHOBIA -teama de untul de arahide lipit de cerul gurii- asta este foarte tare, ma mir ca nu au denumit inca teama de ficateii lipiti de cerul gurii, sau poate o exista eu nu am gasit
-BASIPHOBIA- teama de plimbare- seriously now...
-DEIPNOPHOBIA- teama de conversatia din timpul cinei
-ZELOPHOBIA- teama de gelozie
-CHIONOFOBIA- Teama de zapada

Ar fi mai multe, dar astea cred eu ca sunt in top.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu