Nou si vechi

Luna decembrie a fost una interesanta pentru mine si nu neaparat pt ca a fost Craciunul sau juma' de Rev. Pe langa faptul ca am devenit pieton pana pe 24 ian din cauza unui mincinos, am ajuns sa vad si cum a fost aranjata Sala Palatului in prag de sarbatoare si anume in cadrul concertului de Craciun oferit de catre Original Wiener Opernball Orchester. Cum pot sa descriu? ...Bazar bizar. Simplu. La intrare erau amplasate siruri de standuri ca la Romexpo, unde se vindeau cizme, haine de blana, chiar "opere de arta", mancare si alte prostioare. Spre rusinea mea, trebuie sa recunosc ca nu am mai fost de mult pe la Sala Palatului, insa frecventam destul de des in copilarie. In ce hal a ajuns! Mergand mai departe, sala in sine este neintretinuta in mod evident iar despre scena ce sa zic...o tineam minte ca fiind mai mare. Este o rusine ca o asemenea cladire sa fie batjocorita in asa maniera. Spectacolul in sine ...numai de Craciun nu prea a fost, pentru ca era evident ca orchestra se pregatea pentru un show mai mare, din moment ce pe partiturile lor scria JAPAN 2011. Mi s-a parut ca am platit ca sa asist la o repetitie si nu repetitia oricui, ci a orchestrei Operei din Viena. Au fost si 2 perechi de dansatori, ei se voiau balerini dar eu o sa-i numesc dansatori pt ca mai au de exersat pana la statutul de balerini. Nu pot sa spun ca per ansamblu a fost o porcarie, dar nici extraordinar nu a fost. Nu a fost extraordinar mai ales la iesire, cand trebuia sa te lasi purtat de "val" ca sa ai sanse sa supravietuiesti, printre obstacolele cu blanuri, cizme si acadele.
Insa ceea ce mi-a placut foarte mult a fost faptul ca am vazut foarte multe cupluri de batrani, imbracati in hainele lor cele mai bune, mirosind fin a naftalina. Respectul lor pentru astfel de spectacole este evident si nu pot decat sa sper sa influenteze pozitiv si generatiile mai noi, pentru ca as fi vrut sa nu vad niciun Nike, Puna sau Adibas, niciun blug desirat sau tricou. Nu pot decat sa le admir pe acele doamne in varsta imbracate finut cu un deux -piece, o pereche de cercei cu perle, parul coafat si tenul fardat cu pudra din aceea veche, rozalie. Aceasta dovada de respect si interes nu poate decat sa imi fie un bun exemplu.

Cam asta va doresc eu pentru 2011: respect, implicare si dragoste, pentru ca noi toti sa progresam cu adevarat.

Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu