Ummm...

Pentru ca tot se apropie ziua fatidica in care imi voi recupera nepretuitul permis, ma gandeam azi ca o sa ma intorc la traficul scarbos de zi cu zi. Ce-i drept, urasc RATB-ul mai mult decat orice pe lumea asta, si nu neaparat RATB-ul ci mai degraba populatia care il utilizeaza. In trafic insa, exista altceva care ma scarbeste extrem : oamenii care se zgarma in nas la volan. Nu este zi in care sa nu vad un barbat (mai rar femeie) care sa nu isi bage mana pana la cot in nas dupa care o scoate si face tacticos bilute pe care le lipeste pe scaun, pe haine, sau le arunca pe geam. Jur ca ma scoate din sarite meticulozitatea si atentia pe care o acorda bilutei din nas, o analizeaza, o miroase, o cantareste si e mandru de creatia lui. Mai nou, cand cunosc o persoana de sex masculin, nu pot sa nu ma intreb daca face parte din categoria excavatorilor sau nu. Care este faza cu placerea asta a barbatilor de a mirosi productiile propriului corp? A si momentul culminant este acela in care respectivul observa ca cineva il monitorizeaza, se intoarce si imi vede fata de ?!?!WTF%*&!?. In aceasta situatie exista 3 cazuri:
-se face ca nu m-a vazut, intoarce capul si continua mineritul (poate gaseste vreo comoara)
-se sterge repede pe pantaloni (or anything else), zambeste sau se face ca fredoneaza o melodie
-se uita la mine scobindu-se in continuare si imi face un mic demo.

Bine, e adevarat ca nu e treaba mea daroameni buni ! Este scarbos!

Eh, pana ma intorc eu la minerii mei raman la specimenele din RATB, si pe cuvant ca nici cu alea nu mi-e rusine !

Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu