Am reusit !

1. sa ma eschivez (a se citi am adormit ca o mamaie) de la mersul la biserica in seara de Paste, deci sa nu ma calce toata lumea pe picioare ca sa ia “lumina” de la bricheta sfintita cu care popa isi aprinde trabucu’ dupa slujba de duminica
2. sa fac si o fapta buna, ca am salvat cel mai frumos pis mic de la pieire si i-am gasit si stapan grijuliu
3. sa evit pentru al cincilea weekend LA RAND porcaria aia de centru vechi si va urma sigur si al saselea weekend!
4. sa merg 3 zile LA RAND la sala,(si voi merge si azi, maine, poimaine) unde marturisesc ca –mi place tare mult, pacat ca am doar 1 luna gratis (din pacate 500 de eur pe 3 luni nu-mi permit)
5. sa nu mai injur atat de mult la volan (sunt intr-o stare zen de cateva zile se pare)
6. sa imi aranjez 1 Maiu la mare desi am zis ca nu ma mai duc…dar despre asta voi scrie un post (sau 2) separat

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu