Inevitabil, I surrender...

M-am gandit, m-am razgandit, m-am sucit, m-am rasucit, sa merg, sa nu merg de 1 mai la mare. Mi-am stors creierii cu argumente pro si contra, am dat cu banul, am citit in cafea/ceai, am cercetat stelele, mi-am citit horoscopul, am zis cu ini-mini-maini-mo, am cercetat statistici, sondaje, tot nu ma hotaram.

Eram decisa sa nu merg, sa evit sa astept 2 ore mancarea (proasta oricum), sa vad bimbos cu manelar accesoriu + ultimu’ Vuitton si sa imi perturbe campul vizual Cayenne-uri negre sau albe (ca acum esti sarac daca ai Mertz/BMW, asta doar daca nu esti pipitza cu botick rozick si unghii de 10cm cu gel, ca asa se accepta ).

M-am gandit ca totusi, astfel de detalii nesemnificative si amuzante pana la urma nu au voie sa imi strice obiceiul de a merge de 1mai la mare, ca doar merg de 7 ani, deci e traditie deja. Pana la urma, cu ajutorul Corinei am gasit o cale de mijloc. Ne cazam in Neptun si de acolo ne plimbam peste tot. Sper sa iasa cel putin foarte tare si sa ne distram de 10 ori mai mult ca anul trecut.

Sunt pregatita sa fac frigul, sa revad plaja pustie (daca stii cand /unde sa te duci), sa ma bata vantul sa imi zboare creierii, sa dansez non stop, sa rad ca maniaca si sa imi port toti ochelarii de soare! Bineinteles, de abia astept sa vad prestatia Circului Globus (fauna din Mamaia) si, poate, neasemuitul talent pe care il au vamaiotii de a bea in timp ce mictioneaza (priceless, trust me).


Bineinteles, va urma…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu