Ce mai...


Daca nu m-as fi dus la mare anul asta, m-as fi ofticat foarte tare ca uite ce se distreaza unii si eu nu, uite aia si-a pus poze de la mare pe feisbuc, toti prietenii/cunoscutii mei sunt la mare. Ca intarire pentru cele spuse, sta si postarea anterioara.

Asadar, m-am dus. Ce sa zic… cum sa descriu… frig, frig, mizerie, imbulzeala, nori, frig, trafic… dar momente tari alaturi de prieteni. Soarele l-am vazut doar vineri pe seara, deci l-am trecut absent in condica si i-am scazut nota la purtare la 4 ca sa nu promoveze.
Lumea…super diversa, am ajuns vineri seara prin Vama unde am stat vreo 2 ore, indeajuns ca sa imi fac o idée si sa imi inghete cu adevarat extremitatile. Sambata seara am fost in Mamaia, unde, conform asteptarilor mele, circul Globus era in plina desfasurare de forte. Trebuie sa recunosc ca ceea ce am vazut eu anul trecut a fost parfum fata de ce am vazut anul asta. Cate silicoane, buze umflate si par intins/buclat am vazut in seara aceea, nu am vazut in viata mea! Ca sa nu mai mentionez ca ma simt si prost ca nu am stiut ca se pot face rochii atat de minuscule care sa acopere strict bucile+ pe fofi si in sus, doar cat sa fereasca sfarcurile de frig. Se pare ca anul asta, animal printul a fost cea mai mare fita altfel nu-mi explic de ce atatea maimute s-au deghizat in leopardite, zebre si alte asemenea. Toate erau venite cu “ciuci” (cu accent pe ultimul i) pe care cred ca i-au gasit uitati prin aziluri de lux. Eu una m-am uitat cu ingrijorare la unii tataici daca n-au si perfuziile dupa ei dar nu am vazut nimic, poate aveau d-alea high tech bagate in pantaloni, de preferinta in fata, ca sa salveze si aparentele. Bineinteles, mai erau si aspirantele la statutul de tzitzi-mitzi veritabila, d-astea care n-aveau bani de silicoane dar isi pusesera 10000 de bureti in sutiene. Am mai vazut si cateva fete care erau bolnave de icter sau ceva, ca tare galbene mai erau! Oricum, m-am distrat copios.

Pacat ca vremea nu a fost mai prietenoasa….


Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu