Diego: Save your breath Sid, you know humans can't talk!


Domne, mie-mi plac jucariile de la Happy Meal de la Mec. E ceva gresit? Mie nu mi se pare! Ieri am aparut cu Linda, iubita lui Rio. Ce reactii la birou! Si de aici am ajuns la subiectul filme.

Sa ne-ntelegem: mie-mi plac fimele de animatie si desenele animate Disney! Mult de tot chiar! Le urmaresc cu sufletul la gura, plang , le stiu soundtrackurile, ma indragostesc de anumite personaje si rad cu gura pana la urechi atunci cand e cazul. E ceva gresit? Maybe, dar nu mi se pare. Ice Age mi-a deschis apetitul pentru animatii, pentru ca inainte imi placeau desenele animate Disney exclusiv (chiar daca A Bug`s Life mi se paruse interesant, dar putin ciudat pentru acea vreme). Ice Age cu nebunul de Scrat au un loc aparte in inimioara mea cinefila, de unde nici nu ma gandesc sa ii scot pentru ca, de ce sa nu spun, l-am vazut de cel putin 30 de ori. Recunosc, sunt si filme de animatie facute mai naspa gen Bolt, Cloudy and a Chance of Meatballs, etc. Dar asta nu inseamna ca nu ma duc la ele! Chiar daca nu sunt cele mai reusite, e datoria mea sa sustin genul!

Dar, CUM sa nu iti placa Rio, Shrek, Ice Age, Open Season (numai 1, ca 2 e cam..meh..), Madagascar, Over the Hedge, Tangled, Garfield, Despicable Me, Megamind, Finding Nemo, Monsters Inc, Ratatouille,Horton hears a Who, A Shark`s Tale, etc. Sunt amuzante, vesele, colorate, cu presonaje remarcabile, cu actiune interesanta si cu mesaj pozitiv. De ce m-as uita la un horror sa nu pot dormi noaptea, cand pot sa ma distrez la o comedie sau la un film de animatie? Bine, aici as adauga si non- animatii precum Grinch, Piratii din Caraibe etc..


Chiar daca am crescut, am copilarit cu Pocahontas, Jungle Book, The Aristocrats, Little Mermaid, Robin Hood, Peter Pan, Alladin, Cinderella, Lady and the Tramp, Dumbo, Sleeping Beauty, Lion King, Beauty and the Beast, Bambi, Bernard&Bianca, Thumbelina, Anastasia (chiar daca nu e productie Disney), Snow White, Tarzan etc. Cum pot sa nu imi aduc aminte cum ma imbracam eu in Ariel si cantam I want more din toti plamanii in timp ce mama imi facea prajiturele si se distra copios? Cum sa nu apreciez desenele astea care sunt de super calitate si m-au invatat primele cuvinte in limba engleza? Cum sa uit prima mea iubire, Eric (din The Little Mermaid) , cum suspinam eu la finalul filmului si ma imaginam o Ariel bruneta casatorindu-se cu iubirea vietii, printul Eric. Dar cel care are legatura si cu gusturile mele actuale este John Smith al lui Pocahontas.. need I say more? Ideea e ca am vazut filmele astea de zeci/sute de ori si inca le-as mai vedea. Care e problema?



Adica ok, nu imi plac filmele horror deloc, dar imi plac comediile, unele filme de actiune, filmele siropoase, unele thrillere sau chiar unele drame desi mai rar. Dar genul care ma face intotdeauna sa zambesc... tot animatia e. Macar prin filme sa mai copilaresc si eu daca tot am viata de adult cu job, facturi, intretinere si alte asemenea.

Revin.

Un comentariu: