iu ar lain lain lain laaaaaieehen

Sa ne-ntelegem: m-am gandit indelung daca merita sa scriu postul asta sau nu. Se pare ca nu.

Slogan: Daca tot minti, macar fii destept!
Explicatie: Pai ma nene, daca minti la modu` ala, fa mai nenicule cumva sa nu se afle. Adica nene eu cand mint, imi asum. Ca sunt eu skillata, (adica un ninja mic, Bruce Lee in varianta feminina, Pantera Roz, etc) si nu se afla, asta e alta treaba.
Dar daca tot se afla, nu spune “n-am mintit, doar nu ti-am spus” ca se numeste minciuna prin omisiune. Poate aparent ai avea impresia ca am ciunga-n par, balutza-n coltul gurii sau un inceput de ADHD, dar surpriza face ca azi nu. Poate maine. (nu garantez nici asta) La fel iti creste nasul si daca minti prin omisiune ... ba mai rau, o sa creasca si crengi, frunzulite si 2 merisoare. (si dup-aia cine primeste na-na la popou?) E ca faza aia cu pisica..stii ca s-a cacat, pute de te rupe, cauti disperat sursa, in timp ce ea sta in fund si se uita nedumerita la tine. Cand in final gasesti maroniul plasat strategic sub covor, face fata aia de “wazn`t me”.

Si atunci stai sa te intrebi : what does a man has to do to lie properly? Minte, ba, monoencefalule fara degete opozabile ca lumea! Si asuma-ti! (fapt care, sa recunoastem, este la fel de important)

Sfatul meu de ningeaca.

(da, stiu, postul asta zice totul si nimic)

Baietii astia sunt aia care canta ASTA




Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu