hypershit

Mersul asta prin hyper/supermarketuri imi displace total. Dar total. Desi ar trebui sa ma cam obisnuiesc cu activitati de genul, imi este o foarte mare scarba de tot ceea ce implica ele (casierite fonfaite, aglomeratie, produse multe aranjate intr-un stil foarte prost, cozi la case). Totusi, din necesitate, am inceput sa frecventez astfel de locuri obscure pentru a-mi cumpara cele necesare.
Mergand eu asa prin blehuri din astea de magazine, am observat o chestie la celelalte femei: sufera de curiozitate sau invidie de carut de cumparaturi. Adica: femeia trece pe langa tine si isi arunca ochii in caruciorul tau de cumparaturi sa vada ce iei. Dupa aceea ori o auzi strigand la Gigel “sa luam si noi iaurt din ala domne”, ori o auzi comentand despre marfa proasta de la tine din carut. Mai femei, da io va intreb ce chiloti v-ati pus pe voi? Sau cat de nefe sunteti? Nuuuu pentru ca nu ma intereseaza, asa cum nici pe voi nu ar trebui sa va f*** grija de iaurtul meu. Pe langa faptul ca mi se pare nesimtire sa te uiti ostentativ in cosul altcuiva, macar nu mai comenta mai femeie! Ca nici eu nu comentez de curul tau mare si nici de hartia igienica comunista pe care o cumperi.
Ba mai mult, pentru ca o tantita din asta rujata la cumparaturi m-a vazut cum imi puneam in cos nu stiu ce chestie, s-a apucat sa imi dea sfaturi sa nu cumpar aia, sa cumpar ailalta chestie, ca e mai buna, ca face asta asta si asta si sa nu arunc banii aiurea maica, ca e criza si nici nu e calitate ce iau eu. Pai ma nene asta am eu nevoie? Consilier de cumparaturi? Da’ te-am intrebat eu? Macar daca se oferea sa imi faca ea cumparaturile si eu sa stau la o cafea pe cuvant daca ma suparam. Da asa sa dea din buci a paguba...neh!

Adica eu inteleg domne ca voi faceti acolo sezatoare ad hoc de blocati tot culoarul si analizati fiecare punga de faina, pesmet si alte alea dar...v-am bagat eu in seama? De ce ma intrebati daca nu stiu ce ketchup e bun? Arat eu de parca as fi pasionata de gatit? Nu cred....

Acest post este scris in urma serii de ieri, cand o doamna s-a oprit sa imi contempleze cosul. Gata, o sa iau taxa de holbare.

Revin.

2 comentarii:

  1. Mda... de mare exceptie si mare rafinament! Cunosc sentimentul! Cel mai enervant este cand ma duc sa imi iau pantofi si intreb: 39 aveti? O imbecila se trezeste tot timpul sa imi spuna: Nu! Dar avem 37 si 41! Pai ce Doamne iarta-ma ma intereseaza pe mine? I-am cerut lista cu marimile din magazin? URASC! URASC! URASC!
    Iar la supermarket... trebuie sa le aduca aminte Gigeilor ca mai au si altceva de cumparat decat scrie pe lista ca doamna cu fundu cat Casa Poporului, vesnic insotita de acel mult prea sfrijit sot mai uita din cand in cand ca e ocupata cu lucruri importante! De exemplu cum sa isi faca botu cat mai rosu sa iasa in evidenta mutra de scrofita, cum sa isi faca paru permanent ca asa se purta cand era mamaie fata si cum sa fie cat mai importanta ca ea are un SOT iar tu...micuta si delicata mergi asa singurica fara lista la supermarket :))

    RăspundețiȘtergere
  2. EXACT! Acelasi lucru si la haine. S aveti? Nu, vrei M? Daca voiam M nu te intrebam de M? Macar alea dau dovada ca totusi vor sa faca vanzare. Astea din hypermarketuri fac parte din alta categorie, astea sunt alea care nici in magazine de haine/pantofi nu au fost acceptate si isi varsa frustrarile pe tine :))))

    RăspundețiȘtergere