misslist

  • Acum 2 saptamani, cand incepusem sa fac lista cu ce avem nevoie IN ZA VACANTA, domnu facea fetze-fetze ca ce atata planificare, ca e o amarata de plecare, ca am voie doar 20 de kg, ca io as lua toata casa, etc. Asa ca m-am gandit eu sa o las mai moale si nu m-am mai stresat cu vacanta minune. Sambata am stat toata ziua cu burta la soare si m-a durut in 14. Ieri dupa amiaza, abia m-am urnit sa pun hainele la spalat/uscat, atat de lene mi-a fost. Aseara, si-a adus aminte si domnu ca plecam in 5 zile. Auzi, da daca tu speli azi, cand ai timp sa si calci?... Pai hainele tale ti le vei calca singurel pt ca nu am chef sa calc zilnic dupa ce vin de la munca. S-a dezumflat instantaneu, cred ca daca stateam sa ma concentrez, ii puteam auzi creierii cum faceau plici. Bine, da daca-mi calc io tricourile si pantalonii, imi calci si mie camasile? Ca stii, as vrea sa imi iau cateva in vacanta. Aaaaa deci acu ne intereseaza de vacanta. Bun asa, am acceptat sa ii calc io camasile. Dupa aia, mai sta el mai rumega, mai rumega si tranteste auzi, da o lista cu ce avem nevoie nu faci si tu? Ca sa ne fie mai usor. I-auzi, acu vrem si liste. Bineinteles, asta mi-a dat apa la moara sa ii reamintesc ca tot la concluzia mea ajunge si ca eu am mai mereu dreptate. Totusi, pentru ca m-a mistocarit si m-a numit Miss List, isi va calca singur tricourile si pantalonii. Who is Miss List now??
  • Ieri am fost cu nenea sa isi mai cumpere chestii de vara, ca m- am saturat sa il vad cum se uita trist in dulap, analizandu-si cele 50 de tricouri si 10 perechi de pantaloni scurti si sa ajunga la concluzia ca el nu are cu ce sa se imbrace. Asa ca m-am inarmat cu multa rabdare si am plecat in oras. Prin magazine, el se plimba ca o mimoza si stramba din nas la absolut tot ce ii aratam eu. Mereu gasea un defect: nu ii place materialu, nu ii plac culorile, nu ii place modelu etc. Zici ca era cine stie ce celebritate cu 1000 de figuri si imi testa mie rabdarea si nervii. Intr-un final, am gasit cateva tricouri despre care a zis ca sunt OK. Mimoza nu prea suporta sa probeze haine, deja era super plictisit si voia sa le ia asa, fara sa vada cum ii vin. El are impresia ca poarta M, eu STIU ca in general, poarta S. Dupa minute de discutii gen -probeaza! -Nu ca-mi vine turnat. -Dar nu porti M. -Nu ca m-am mai ingrasat. -Bine atunci probeaza sa vad io ca porti M. -N-am chef, crede-ma pe cuvant. -PROBEAZA! Bineinteles, s-a dovedit inca o data ca eu am avut dreptate. Poarta S. :)))
  • Azi e luni, vineri plecam si nu avem nimic pregatit. In afara de ziua aia in care m-am dus sa cumpar cele 100 de creme de plaja, nu am facut nimic altceva. Nu stiu unde am hainele de vara, am de calcat sa-mi iasa pe nas, trebuie sa mai ajungem si pe la ai lui de vreo 2 ori sa udam plantele si am o lene in mine ce nu pot sa explic. De fapt, amandoi avem o lene in noi de nu ne vine sa credem. Ieri, eram esuati pe canapea si ne-am ciondanit vreo ora ca nu voia niciunu sa se ridice sa aduca ceva de baut ca ne era prea lene dar muream de sete. Intr-un final, a cedat el, ca io am mai mult exercitiu la lene. Sunt intr-un sictir cronic. De fapt, chiar in acest moment ar trebui sa ma duc sa fac pipi insa mi-e prea lene. Mi-e prea lene si sa respir. Mi-e prea lene sa recitesc tot postu asta asa ca daca nu are niciun sens, e pt ca mi-e LENE!

Revin.

Un comentariu: