cu bulinute

  • astazi este prima zi din an cand port sandale. Sunt pe un norisor de fericire ca azi ma lasa vremea sa port si io rochita si platforme. Tot weekendu va fi cald, deci sunt si mai fericita ca o sa pot sa scot cracii la soare un pic inainte de concediu
  • am ajuns la concluzia ca 15% din bagaj o sa fie numa medicamente. Nu vreau sa imi asum niciun risc cu floricica de domnu care face cate ceva din orice. Sa nu amintesc episodu Turcia de anul trecut cand 3 zile a mancat paine prajita. Acum am medicamente pt absolut orice, sper sa nu imi faca vreo surpriza si sa se imbolnaveasca de ceva pt care nu am antidot. Ii fac instructaj de acasa: ai voie doar la diaree, stomac, cap, raceala, balonare, zgarieturi in lemne (nu in metale ca antitetanos nu posed). In 11 zile ma astept la orice de la el, la ce sensibilos e.
  • 20% din bagaj o sa fie cosmetice, mai mult creme si uleiuri. Am cumparat la creme de plaja de zici ca ne mutam acolo. Am factor de protectie 50, 30, 20, un ulei de plaja cu SPF 6 pt mimoza, luciu de buze cu factor 25 parca, crema pt dupa plaja, crema de corp, unt de corp, crema de maini, crema de picioare. Practic, o sa zemuim in creme timp de 11 zile.
  • In weekend intentionez sa aliniez ca la bazar toate hainele de vara, ca sa imi aleg ce iau si ce nu. Toate rochitucile alea pe care vreau si io sa le port macar o data, cer asa mult? O sa fiu pitipoanca hotelului, ce daca nu e mare lucru in afara resortului si viata de noapte e practic nema? O sa fie ca si cum m-as imbraca frumos si as sta acasa. Who cares, o sa fiu o bomboana.
  • Mimoza incepe sa dea semne pre-vacanta. In fiecare dimineata scheauna ca un catel ca nu vrea la munca, ca el vrea la soare, ca de ce sa munceasca. E sentimentu ala pe care il aveam cand eram in clasa a 3a si inainte de vacanta as fi gasit orice scuza sa nu ma duc. Asa face el. Numai ca nu-i merge si intr-un final, il vezi cum isi tarsaie picoarele pana la baie, unde ofteaza de nshpe ori ca un om batran muncit de griji. Dupa aia vine inapoi in dormitor unde se uita la mine cu ochisori de catelus trist si incepe sa se imbrace si sa mormaie tot asa ceva legat de munca.
  • Pe autostrada au inceput sa apara din ce in ce mai multe specimene. Daca inainte ma enervau mosii inceti, acu ma enerveaza rulotele. Parca au iesit din pamant, nenicule, foarte multe rulote. Nemtii in Olanda si olandezii in Germania. Ce pana mea se intampla? Practic, acum prima banda e ocupata de tiruri, mosi inceti si rulote. Garla de rulote. Unde s-or duce nenicule? Ei considera ca stau 'in natura' daca isi trantesc rulota cu toate utilitatile intr-un camping de fite unde se conecteaza la curent si apa. Dar ei stau in natura. Plm, natura e aia cand ma duceam cu ai mei cu cortu in mijlocu padurii in munti la cuca macaii de nu te stia nici pulea, cand cumparam branza de la ciobanii locali si beam apa de izvor (NEIMBUTELIATA!). Ce pana mea treaba e aia sa te duci sa mirosi basinile alor mosi ca tine intr-un camping de 2 pe 2, da cand vii acasa sa zici 'am fost in natura'.

revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu