gata domne, ajunge!!!

Ma fix cac pe ea de vreme, ca suntem aproape in iunie si tot momentan peste 15 grade nu sare. Gen in weekend a fost -1 grad. MINUS! Bineinteles ca sunt super data peste cap, mai ales cu sinuzita si alergiile mele, ca in Ro asta ma tinea maaaxim o luna, prin martie asa si dupa aia imi reveneam ca dadea caldura. Nu nene, aici o tin asa de cel putin 3 luni de zile, dar partea cea mai de cacat e ca in ultima luna a inceput si pufu ala lipicios libidinos pe care il gasesc si in cur daca ma caut, ca mai bate si vantu ca la nebuni. Cand mai prind o zi cu soare zici ca am gasit nush ce comoara, stau la soare si imediat simt cum imi mai revin cu sinusurile. Bineinteles, a doua zi trebuie sa ploua sau sa fie o vreme din aia de nu iti vine sa te dai jos din pat. Acum iar, pentru a nshpe mia oara sunt cu mucii pe piept si am o senzatie de zici ca am respirat apa sarata pe nas. Oribil. Bine naiba ca plec in vacanta ca mi-am luat gandu sa mai sper la ceva misto aici.

Revin.
P.S. Faza funny azi dimineata: veneam io de dimineata la munca, eram pe portiune de no speed limit si vad asa o coada de vreo 5 masini care stateau in curu altei masini care refuza sa treaca pe banda din dreapta, care era absolut libera. Am mai zis io ca astia nu fac depasiri pe dreapta nici sa ii tai. Anyway, ma si gandeam ce mos o mai fi de data asta si incepusem sa ii si fac portret robot in minte. La un moment dat, se prinde ala si se da in dreapta. Cand ajung mai aproape ce sa vezi, era un vasluian. Get beget. Era in maieu si cu fes pe cap. Mdaaa foarte funny.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu