finally

Nu stiu cum, dar am reusit in sfarsit sa bookuim vacanta de vara. Destinatia a fost aleasa de mine si domnul a cedat pt ca orice zicea naspa de insula Djerba din Tunisia era contracarat de argumentul suprem: Nu ai de unde sa stii, ca nu ai fost. Pana la urma, si-a reanalizat posibilitatile si a declarat ca prefera Tunisia decat vreun hotel naspa de prin Europa (ca in momentu asta, hotelurile care ne placeau nu aveau un pret accesibil, ca ne-am cacait 100 de ani).
Bine, singura chestie mai asa este faptul ca pe acea insula, ofertele sunt destul de limitate dpdv cantitate. Adica la modul realist, sunt vreo 12 hoteluri care se incadreaza in standardele de print ale lu nenea al meu. Pt ca Doamne fereste sa stam intr-un hotel care nu e pe plaja. De fapt ce zic eu, cand am vrut Madeira acum 2 luni, mi-a taiat-o scurt ca Madeira n-are plaje misto si el vrea sa iasa din hotelul de 7 stele daca se poate direct pe o plaja fara pietre sau cacaturi de genul. Zici ca l-a facut ma-sa in spital de 100 de stele. Acum nu va imaginati ca mergem in mega lux, dar credeti-ma ca a fost greu sa alegem. Foarte greu. Ne uitam asa la cate un hotel si auzeam comentarii de genu: Nu-mi place piscina. Da tu nici nu stai la piscina. Nu conteaza, daca as sta, nu as avea VIBE bun. Am auzit cuvantu vibe de mi-a iesit pe nas. Sau alte comentarii din domeniul fantasticului Nu-mi place ca nu au dushuri misto in camere (dusul este esenta camerei pt el), nu-mi place plaja (ca erau in poza aia niste alge pe mal), nu-mi place restaurantu ca pare cheap, au televizor naspa (de parca asta as face in vacanta) etc. Cum am reusit totusi, sa bookuim un hotel? I-a placut asta ca are bar din ala lipit de piscina de stai in apa pe scaunele si bei chestii la bar. Doamne ajuta ca am scapat! Sincer, cred ca era mega satul si el de atata cautat si a zis gata ok asta e, numai ca sa scape. Acum stiu 2 chestii la care e mega fitos: alegerea unei canapele si alegerea vacantei.

A si de pe 27 iun pe 1iul vin in Ro am luat bilet gata.

revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu